zmurfan94

Alla inlägg under oktober 2015

Av Zandra Yli-Rintala - 15 oktober 2015 18:04

Jag har inte skrivit ett inlägg på ett bra tag nu så kände att de kanske är dags att lägga in ett inlägg :)

 

Det har hänt en del sen jag skrev sist, jag kommer skriva detta inlägget och det kommer bli ett positivt inlägg för en gångs skull.

 

Jag har gått från att vara en trasig tjej som folk bara har pissat på och tryckt ner mer än vad som ska gå till att vara en lycklig tjej, men bara för att jag är lycklig innebär inte det att alla mina tankar försvunnit så "poff" utan jag har mina tankar om att jag inte duger och att jag inte kan förstå det folk ser i mig, men jag jobbar på att försöka acceptera mig själv som jag är. Jag har ett stöd i ryggen nu som jag aldrig haft innan, det är helt otroligt. Allt känns så overkligt, känns som om jag lever i en dröm.

 

Som sagt så har det ju hänt en del, jag har hittat den mest fantastiska killen jag någonsin kunnat hitta. Han har fått mig att känna mig värdefull igen och inte känna mig som en leksak.. Han är så fantastisk, stöttar mig & finns där för mig. Men i med att jag inte fått detta som jag får nu innan så hamnar jag i väldigt konstiga situationer som gör att jag inte vet vad jag ska säga eller göra, men jag måste lära mig för jag hoppas det kommer vara såhär nu! Det bästa är att han respekterar mig för den jag är och dömer mig inte alls! 


Som jag skrev i min rubrik så kan ingen vara lyckligare än mig, för jag har verkligen de bästa man kan ha nu. Fina otroligt underbara vänner och min FANTASTISKA pojkvän som jag hoppas och önskar med hela mitt hjärta att det ska vara min framtid, för det vill jag verkligen! Jag är kär, jag faller mer och mer.. & jag vill bara ha framtiden med han!

 

Detta inlägg kommer vara kort men de struntar jag i för jag vill få in lite glädje i min blogg istället för allt de negativa som har varit!

 

Ha en trevlig helg för det ska jag!  

 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015
>>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards