zmurfan94

Direktlänk till inlägg 12 september 2015

Lycklig igen

Av Zandra Yli-Rintala - 12 september 2015 16:48

Mycket har hänt sen jag bloggade sist.. jag har inte orkat blogga.

Men faktiskt så mår jag bra! Jag är lycklig igen.

Livet har visat mig att det finns dåliga och bra stunder! Man måste kämpa för att få känna av de bra stunderna! Vilket jag har gjort! Jag är på väg tillbaka!

Nu har jag bestämt mig för att jag ska strunta i att älta problemen, jag ska bara släppa de och gå vidare. Jag vill vara lycklig och inte behöva känna av de jag har i ryggsäcken! Så nu lämnar jag min ryggsäck och plockar upp en ny som jag bara ska fylla med glädje och energi!

Jag ska avslöja en sak för dig bloggen. . Jag känner mig intresserad av en som jag vill lära känna mer! Verkar vara fantastisk och ser bra ut! Synd bara att de finns mycket hinder i vägen, men jag ska ta mig förbi dem för nu ger jag mig inte!

Jag låter framtiden leda mig och jag är nyfiken på vad den har att erbjuda!

Igår är historia, idag är nuet och imorgon framtiden. Minns historian, lev i nuet och dröm om framtiden. ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zandra Yli-Rintala - 15 oktober 2015 18:04

Jag har inte skrivit ett inlägg på ett bra tag nu så kände att de kanske är dags att lägga in ett inlägg :)   Det har hänt en del sen jag skrev sist, jag kommer skriva detta inlägget och det kommer bli ett positivt inlägg för en gångs skull.   ...

Av Zandra Yli-Rintala - 21 september 2015 17:40


Jag blir glad när jag får från dig, jag blir varm i kroppen när du skriver något gulligt om mig & jag tycker du är de snyggaste jag sett även om jag inte sett dig irl.. jag vill bara få lära känna dig och få va med dig! Men jag känner mig som en s...

Av Zandra Yli-Rintala - 10 augusti 2015 11:48


Varför ska det vara såhär att de ska gå upp sakta och ner fort?  EN sak kan ta kraften ur mig, EN sak kan inte ge tillbaka kraften.   Det väger så ojämt.. jag vet inte vad jag ska göra för att lyckas komma framåt i livet och bara leva så jag vi...

Av Zandra Yli-Rintala - 10 juni 2015 10:29

Nu har jag inte bloggat på ett tag, det har varit många dagar imellan. Det har hänt en massa under dessa dagar då jag inte bloggat.   Studenten: Fredagen den 5 juni så började livet på allvar, jag sprang ut från mina år i skolan för att välkomna ...

Av Zandra Yli-Rintala - 20 september 2014 16:01


Jag fick i torsdags avliva min bästa vän och min prinsessa! Hon va sjuk och jag ville inte ge henne mediciner som kanske inte fungerade så hon fick somna in. Det är tungt och jag saknar henne hela tiden men de var för hennes egna bästa. det gör on...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards