zmurfan94

Alla inlägg under september 2015

Av Zandra Yli-Rintala - 21 september 2015 17:40

Jag blir glad när jag får från dig, jag blir varm i kroppen när du skriver något gulligt om mig & jag tycker du är de snyggaste jag sett även om jag inte sett dig irl.. jag vill bara få lära känna dig och få va med dig!

Men jag känner mig som en stalker.. jag skriver hela tiden, känner mig för på.. jag känner att jag kanske måste backa..

Men saken är den.. jag är orolig.. rädd och nervös för att jag inte har en chans.. jag ser inte ut som alla andra tjejer. . Jag är speciell och annorlunda...

Så efter mycket tårar så har jag beslutat att du kan hitta någon som är finare än jag så jag kommer att backa helt..
Du kommer få ta kommandot om du fortfarande vill ge mig en chans.. om du är intresserad så snälla låt inte allas kommentarer och ord vara ett hinder! Lär känna mig själv, avgör vem jag är själv!

Tyvärr så är jag inte lika fin som alla andra!

Men jag är jag!


Jag är trött på sviken, trött på att gråta och jag är trött på att jaga!

Jag vill bli jagad, jag vill falla så att du kan fånga mig..

Tur jag kan och får drömma!

Av Zandra Yli-Rintala - 12 september 2015 16:48

Mycket har hänt sen jag bloggade sist.. jag har inte orkat blogga.

Men faktiskt så mår jag bra! Jag är lycklig igen.

Livet har visat mig att det finns dåliga och bra stunder! Man måste kämpa för att få känna av de bra stunderna! Vilket jag har gjort! Jag är på väg tillbaka!

Nu har jag bestämt mig för att jag ska strunta i att älta problemen, jag ska bara släppa de och gå vidare. Jag vill vara lycklig och inte behöva känna av de jag har i ryggsäcken! Så nu lämnar jag min ryggsäck och plockar upp en ny som jag bara ska fylla med glädje och energi!

Jag ska avslöja en sak för dig bloggen. . Jag känner mig intresserad av en som jag vill lära känna mer! Verkar vara fantastisk och ser bra ut! Synd bara att de finns mycket hinder i vägen, men jag ska ta mig förbi dem för nu ger jag mig inte!

Jag låter framtiden leda mig och jag är nyfiken på vad den har att erbjuda!

Igår är historia, idag är nuet och imorgon framtiden. Minns historian, lev i nuet och dröm om framtiden. ?

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards